Csercsa-Kincses Anita blogja az anyaságról

nem csak anyukáknak

Anyatest projekt-tapasztalatok

2019. május 11. 12:23 - Ypszilonanyu

Akik olvastok, tudjátok, hogy az utóbbi hetekben teszteltem az Anyatest projekt szülés utáni regenerációs programját, sokan biztattatok a kezdeteknél, ezért szeretném megosztani veletek a tapasztalataimat. Támogatott tartalom következik.

Amikor még csak vártam az indulásra, sokat olvasgattam az oldalon, és szíven ütött, hogy bár eltelt több, mint 3 év a szülés óta, mégis milyen messze vagyok a regenerációtól. A felismerés után már nem is csak a szülés után rajtam maradt néhány kiló zavart, hanem az, hogy még mindig nem jöttem igazán helyre. Ezért is választottam a Hurrá szültem! csomagot, mert rájöttem, hogy szükségem van még a gátizomtornára, erősödésre, és nagyon szívesen megszabadulnék a hátfájástól. 

Ahogy elindult a program, elhatároztam, hogy történjen bármi is, minden nap tornázni fogok. Sajnos ezt nem sikerült teljesítenem, picit túlvállaltam magam munka és magánéleti síkon is, de még úgy is rengeteget segített, hogy ritkábban tudtam rá időt szánni, mint azt eredetileg terveztem. 

mentett.jpg

Az egész program felépítése nagyon tetszett. Alapoktól kezdtünk, gátizomra, szétnyílt hasizomra koncentráltunk először, sok nyújtással. Már az első torna után éreztem, hogy jó lesz ez nagyon. Hétről hétről haladtunk a könnyűtől az egyre nehezebb felé. Közben egy zárt facebook csoportban erősíthettük egymást a résztvevőkkel, kérdezhettünk Enikőtől, aki végig jelen volt, megközelíthető volt, és azonnal reflektált a kérdéseinkre. Látszott, hogy ez az egész neki valóban szívügye, ami mindenkire nagyon motiválóan hatott. 

mentett2.jpg

Természetesen néhány hét alatt nem lettem szupermodell, viszont az állandó hát és derékfájásom elmúlt, a hasam erősödött, izmosodott, és a gátizom torna is hatásos volt. Saját tempómban, otthonról, a gyerkőccel együtt tornáztam, nem kellett elmennem, idegenek között öltöznöm, babysittert szerveznem, ami lássuk be, nagy segítség, miközben végig fogták a kezemet és érezhettem a "csapatnyomást", ami épp olyan motiváló volt, mintha edzőterembe jártam volna. Jó szívvel ajánlom mindenkinek, aki szeretne szülés után jól lenni a testében. 

 

Ha tetszett a cikk, csatlakozz facebook közösségemhez, keress rám instán, szeretettel várunk!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ipszilonanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr9614820614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása