Csercsa-Kincses Anita blogja az anyaságról

nem csak anyukáknak

10 egyszerűen bűbájos locsolóvers kicsiknek

2019. április 16. 10:53 - Ypszilonanyu

Kisgyerekkel az ünnepek olyan csodálatosak! Már készítettünk Húsvéti kopogtatót, festünk majd együtt tojást, kézműveskedünk valamit, amivel díszíthetjük együtt a lakást. Húsvét reggelén lesz majd kincskeresés, a kincsek egy része már a szekrényembe bújva várja a Nyuszit, hétfőn pedig meglátogatjuk a mamákat és nagynéniket, hogy el ne hervadjanak. Neten keresgélve összegyűjtöttem néhány egyszerűen megtanulható aranyos versikét a legkisebbeknek, mi is ebből válogatunk, remélem, nektek is hasznos lesz. 

cute-little-boy-enjoying-his-easter-eggs-outside-in-park1.jpg

 

1.Tapsifüles nyuszikának
nagyon sok a dolga,
piros tojást, hímes tojást
szerteszéjjel hordja.
Hordjad, hordjad kis nyuszikám,
kéket is, tarkát is,
locsolásért kosaramba
belefér még száz is!

2.Ajtó mögött állok,
Piros tojást várok.
Ha nem adtok, lányok,
Estig is itt állok!

3.Ide figyelj nyuszi pajtás
jöjj be hozzánk egy kicsit,
nyújtsd ide a tapsi füled
súgok bele valamit.
Közeledik húsvét napja,
el ne felejtsd kedvesem, hogy
a piros csokitojást nagyon,
nagyon szeretem.

4.Én kis kertész legény vagyok,
Rózsavízzel locsolkodok.
Úgy locsolom a lányokat,
Mint kertész a virágokat.

5.Én még kicsi vagyok,
Verset nem is tudok,
Majd jönnek a nagyok,
És mondanak azok.

6.Hol kitérek, hol betérek,
mindenütt egy tojást kérek.
Ha nem adnak, visszatérek,
nagymamától kettőt kérek.
Húsvét másodnapját
örömmel köszöntjük.
Ha tojást nem adnak,
mindnyájat leöntjük.

7.Itt vagyok,
Friss vagyok,
Máris sorba állok!
Csak egy kicsit meglocsollak,
Aztán odébb állok.

8.Rózsafának tövéből rózsavizet hoztam, 
az lesz ma a legszebb kislány, akit meglocsoltam, 
drága kislány, gyöngyvirágom, ma van húsvét napja, 
meglocsollak, mosolyogjál, mint egy piros rózsa.

9.Kerek erdőn jártam, piros tojást láttam.
Bárány húzta rengő kocsin, Mindjárt ideszálltam. 
Nesze hát a rózsavíz, Gyöngyöm, gyöngyvirágom!
Hol a tojás, piros tojás? Tarisznyámba várom!

10.Korán reggel útra keltem, 
Se nem ittam, se nem ettem. 
Tarisznya húzza a vállam, 
Térdig kopott már a lábam. 
Bejártam a fél világot, 
Láttam sok-sok szép virágot. 
A legszebbre most találtam, 
Hogy öntözzem, alig vártam.

 Ha tetszett a cikk, csatlakozz facebook közösségemhez, szeretettel várunk!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ipszilonanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr2814766932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása