Csercsa-Kincses Anita blogja az anyaságról

nem csak anyukáknak

Egy megvalósult álom-interjú Berkesné Ficzek Zsanettel, az Angel wings jewel tulajdonosával

2019. március 02. 19:16 - Ypszilonanyu

Sok édesanyából hozza ki a kreativitást a gyerekekkel otthon töltött idő. Elkezdünk blogolni, varrni, barkácsolni, festeni, vagy éppen ékszert készíteni. Berkesné Ficzek Zsanettel, az Angel wings jewel tulajdonosával beszélgettem, aki úgy döntött, két gyermek édesanyjaként saját vállalkozást indít .

img_20190302_165452.jpg

Hordozókendőkből készítesz gyönyörű lencseékszereket. Honnan jött az ötlet?

Mindig is imádtam az ékszereket, a csillogást, szeretek különleges lenni! Kreatív és spirituális lélek vagyok. Már kisfiamat is hordoztam, most pedig a kislányom utazik előszeretettel a hátamon nap mint nap. A babahordozó kendők szeretete innen ered, egyszerűen imádom a pihe puha hordozókendőket. Jó pár ilyen megfordult már nálam, szeretem kipróbálni az új anyagösszetételeket is.

Mindig is vállalkozó szerettél volna lenni?

Régóta szerettem volna vállalkozást indítani, de valahogy nem találtam meg az igazit, hogy mi is az amivel szeretnék foglalkozni. Tavaly történt az életemben több olyan dolog, mely gyökeresen megváltoztatta az életem. Ekkor jött az ötlet, hogy ékszereket szeretnék készíteni. Először a bőrökkel ismerkedtem meg, ezekből kezdtem dolgozni. Majd elővettem kendő darabjaim és újra szerelembe estem általuk. El is kezdtem készíteni üveglencsés ékszereim. Mára ez lett a fő profilom.

Az ékszereid meseszépek! Mit érdemes tudni róluk?

Termékeim javarészt varrási és szabási anyagmaradékokból (bőrökből) és babahordozó kendő anyagokból, darabokból készülnek, a környezet tudatosság jegyében. Ásványokkal és gyöngyökkel teszem különlegessé őket. Nemesacél (allergénmentes!) ékszeralkatrészeket használok általában, de minőségi bizsuk is megtalálhatóak a kínálatban. Ásvány ékszereim programozva is tudom küldeni, reiki energia segítségével.

img_20190302_183845.jpg

Nem csak készíted az ékszereket, de workshopokat is tartasz. Mit tanulhatunk egy ilyen workshopon?

Mindenki elkészítheti a saját ékszerét egy kellemes, jó hangulatú alkotó közösségben. Szuper kikapcsolódás, mely által csodás ékszerrel gazdagodik minden résztvevő.

Hogy telik egy munkanapod gyerekek és vállalkozás mellett?

A gyermekeimmel töltött idő és a vállalkozásom teljesen összhangban van egymással. Reggeli és esti óráim mindig a munkával telnek. A napközbeni alvásidőket is szuperul ki tudom használni például. Online folyamatosan elérhető vagyok, így állandó a kapcsolat mindenkivel. Mindemellett marad időm a háztartás vezetésére és egyéb teendőimre, mégha hihetetlenül is hangzik. Amikor a vállalkozásommal kapcsolatos hosszabb időt igénybe vevő feladataim vannak, akkor a családom segítségét kérem, ilyenkor ők vannak a gyermekeimmel. Nagyon fontosnak tartom a tervezést, ez segít a harmónia megőrzésében, könnyebb elvégezni a napi feladatokat! Mégha 2 kisgyermek mellett sokszor nem tervszerint történnek is az események, mégis jól lehet ezeket kezelni. Átláthatóbbak a napi feladatok, fontossági sorrend alakul ki, így eredményesen, pozitívan zárjuk a napot mind a családom mind a vállalkozásom szempontjából!

Mit javasolnál azoknak az anyukáknak, akik saját kézműves vállalkozáson gondolkodnak?

A legfontosabb amiről először is beszélnék, hogy szinte minden kezdő vállalkozó tele van kétségekkel és félelmekkel. Ez természetes, nem vagy egyedül ezekkel az érzésekkel! Kisgyermekes anyukák esetén ez méginkább igaz, hiszen a munkába való visszatérés nem épp egyszerű a gyermek/gyermekekkel otthon töltött idő közben és után. Érdemes a vállalkozás elindítása előtt tájékozódni vállalkozói, business és marketing témakörökben. Javasolnám egy célkitűző tanfolyam és  egy mentor program elvégzését is, ezek kellő bátorságot, erőt, motivációt adhatnak az első lépések megtételéhez! Segítenek a félelmeket elengedni, hisz minél inkább tudod mit szeretnél mik a céljaid és tájékozottabb vagy, annál biztosabban meg tudod határozni milyen jövőt szeretnél!

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ipszilonanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr8914664037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása