Csercsa-Kincses Anita blogja az anyaságról

nem csak anyukáknak

Apaváró naptár

2019. január 10. 21:33 - Ypszilonanyu

Apa kapott egy szuper lehetőséget, ami néhány hónapos angliai kiküldetéssel is jár. Ez alatt kéthetente hazajöhet hozzánk, ami számunkra egy megfogható, belátható időszak, egy három éves, akinek még nincs igazán időérzéke nem tud vele mit kezdeni. Szerettem volna neki megkönnyíteni és átlátni ezt az időszakot, így elkészült az Apa váró naptár. Úgy gondolom, az ötlet jól beválhat akár kistesó, vagy nyári szünet, nyaralás, nagymama látogatás várásánál is. 

Hozzávalók:

  • Kinyomtatott naptár
  • Filctoll
  • Vastag cellux, vagy lamináló
  • Erős mágnes
  • Kis fotó
  • Nyomtatott figura, amit mozgathatunk
  • Olló
  • Ragasztópisztoly

apavaro4.jpg

Elkészítés:

Googliztam magunknak egy aktuális januári naptárat. Átmásoltam Word-be, méretre igazította, kinyomtattam.

Mivel Apa repülővel ment, és az Máténak nagy csoda, így kerestem magunknak egy szimpatikus repülőt, kinyomtattam, ráragasztottuk Apa fejét egy régi fotóról, mivel laminálónk még nincs, így vastag cellux-szal tartósítottam színezés után, majd a hátoldalára kapott egy jó erős mágnest.

Beszivecskéztük azokat a napokat, amikor Apa itthon lesz.

Én a naptárat is megerősítettem cellux-szal, biztos, ami biztos.

Ezután felkerült a hűtőre, és mostantól minden nap arrébb tesszük a repülőt egy rublikával.

apavaro5.jpg

Ha tetszett a cikk, csatlakozz facebook közösségemhez, keress rám instán, szeretettel várunk!

Ha szívesen támogatnád a hasonló cikkek megjelenését, kattints a Donate gombra, és nézd meg a lehetőségeket!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ipszilonanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr414555122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása