Csercsa-Kincses Anita blogja az anyaságról

nem csak anyukáknak

Őszi krumplinyomda- vigyetek színt a szürke hétköznapokba

2018. november 20. 21:51 - Ypszilonanyu

Amikor a kisbabádból ovis nagyfiú lesz, egyre több mindent lesz kedve készíteni, kipróbálni. Nyáron és ősz elején jól bevált program az ovi utáni játszóterezés, de ahogy jönnek a szürke, esős hétköznapok, beszorolunk a szobába. Ilyenkor jó, ha van a tarsolyunkban valami jó móka, ami gyorsan bevethető, nem igényel hosszú előkészületet. Ilyen a krumplinyomda is. A klasszikus krumplinyomdát általában úgy csinálják, hogy a félbe vágott krumplit faragják késsel tovább. Nekem eszembe jutott valami más.

nyomda.jpg

Hozzávalók:

  • Krumpli
  • Kés
  • Élesebb fém sütikiszúró
  • Dekor filc
  • Alufólia
  • Ragasztópisztoly
  • Festék
  • Ecset
  • Papír

Újjnyi vastagságú szeletekre vágtam a krumplit, a közepét kiszűrtam őszi mintájú süti formával (alma, falavelek). Kis kezében jól elférő, könnyen megfogható nyomdákat kaptam így minden féle faragás nélkül. 

Mivel nem szerettem volna, hogy ecsettel összefestékezzen mindent, a nyomda pedig úgy nyomda, ha van mibe belenyomni, így kis filc lapokat ragasztottam vastagabb alufóliára ragasztópisztollyal, majd ezeket itattam át színes festékkel.

Ezután festettem neki egy fatörzset ágakkal, amit kedve szerint díszíthetett a különböző nyomdák segítségével.

A végeredmény gyönyörű lett, kikerült a hűtőre, és nagyon jól szórakoztunk. Kedves Anyukák és óvónénik, ha tetszik az ötlet, próbáljátok ki ti is!

Az eredeti cikket, és hasonló diy ötleteket itt olvashattok: Mindennapi kreatív blog 

komment
Címkék: kreatív ovizó

A bejegyzés trackback címe:

https://ipszilonanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr1014555144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása